[Fellowship-Slovenia] Odprto pismo medijem glede napačne uporabe besede „heker“

Simon Delakorda (INePA) simon.delakorda at inepa.si
Wed Aug 11 09:44:49 UTC 2010

Sporočilo sem skupaj s prošnjo za objavo posredoval na Sončeve pozitivke in
eCNVOS (tedenske e-novice CNVOS). Sicer nista medija v klasičnem smislu,
imata pa velik doseg posameznikov in organizacij v civilni družbe in širši
javnosti.

Opravičujem se za pozno reakcijo zaradi poletnega oddiha.

Pozdrav, Simon