[Fellowship-Slovenia] Odprto pismo medijem glede napačne uporabe besede „heker“ → rezultat

Andrej Kositer andrej.kositer at agenda.si
Fri Aug 6 13:48:31 UTC 2010

----- "Matija Šuklje" <hook at fsfe.org> wrote:
| Kaj sem zasledil:
|
| * objavilo je Delo 4.8. med pismi bralcev[1]
| * objavil je Dnevnik 4.8. med pismi bralcev[2]
| * objavil je Moj Mikro 3.8. med svojimi novicami na spletu[3]
| * lektorji z RTV Slo so se zahvalili za dobro obrazloženo pismo ter pravijo,
| da bodo upoštevali v prihodnje.
|
| če pa je kdo še kaj več našel, pa le na dan s tem :]

ODLIČNO! Pa to je več, kot je bilo za pričakovati!

Škoda, da je MM zakril izvor pisma in podpisnike in tole objavil kot svoj prispevek :(

lp

--
Andrej Kositer, CEO, www.agenda.si/Andrej_Kositer

Predlog! Obiscite prenovljeno spletno stran www.agenda.si

ODPRTA KODA IN LINUX
STORITVE : POSLOVNE RESITVE : UPRAVLJANJE IT : INFRASTRUKTURA IT : IZOBRAZEVANJE : PROGRAMSKA OPREMA

Visit our updated web page at www.agenda.si

OPEN SOURCE AND LINUX
SERVICES : BUSINESS SOLUTIONS : IT MANAGEMENT : IT INFRASTRUCTURE : TRAINING : SOFTWARE