[Fsfe-se] Booth at FOSS-North 2016, May 26th

Jonas Oberg jonas at fsfe.org
Tue Apr 5 16:10:28 CEST 2016

Hej,

den 26e maj kommer FSFE att finnas på plats på FOSS-North 2016 i
Göteborg. Själv kommer jag att vara där, likväl som vår vice-president
Alessandro Rubini.

Vi har också fått lov att ha ett (litet) bord med informationsmaterial
om FSFE för att prata om våra aktiviteter för de som är intresserade.
Om du är intresserad av att medverka, hör av dig till mig! Jag skulle
behöva hjälp att se till så att det finns folk där hela dagen :)

Men såklart, även om du bara besöker FOSS-North i alla fall, kom förbi
och säg hej!

Du kan hitta mer information om FOSS-North på http://foss-north.se/

Mvh

--
Jonas Öberg, Executive Director
Free Software Foundation Europe | jonas at fsfe.org
Your donation enables our work (fsfe.org/donate)