[Fsfe-se] DFD - någon aktivitet?

fredrik at wendt.se fredrik at wendt.se
Mon Mar 28 10:46:01 CEST 2011

 Hej.

 Jag minns inte att jag sett något svar på detta? Om jag inte missminner
 mig så kommer man i Göteborg iaf att köra liknande aktiviteter som förra
 året. Gnutiken-folket borde veta mer?

 Jag själv hade hoppats ha färdigt fria-goteborg.se (en plats där alla
 stängda filer finns konverterade till ett öppet format).

 / Fredrik