[Fsfe-se] Fellowship

Jonas Oberg oberg at fsfeurope.org
Wed Mar 15 12:21:32 CET 2006

Som ni såg ett brev tidigare så lottar FSF Europe ut två laptops från HP
bland de som anmäler sig till Fellowship (www.fsfe.org/join) eller
registrerar sig för ett år till. Det skulle vara väldigt kul om det
fanns fler Fellows i Sverige :)

Jag har en halv hög med massa smålappar (A6-storlek) som gör reklam för
Fellowship och att vi lottar ut laptops. Dessa skulle vi behöva göra
slut på så snabbt som möjligt. Senast den 31e mars.

Förslag på hur vi blir av med dem?

Om någon vill dela ut på sin skola, ett universitet/högskola,
arbetsplats, sergels torg, tunnelbanan, fiskekörka, eller annat kul
ställe så kan ni höra av er till mig så ser jag till att ni får en bunt
papper och lite andra godsaker :-)

--
Jonas Öberg