[Fsfe-se] Gnu-möte imorgon Tisdag

Pär Axelsson par at paraxelsson.se
Mon Feb 13 10:37:45 CET 2006

Hej!

Vad är "förkunskapskraven" för att vara med på gnu-mötet imorgon? Är
alla välkomna att dyka upp? Jag är intresserad av linux och gnu, kör det
hemma, men är inte engagerad i något utvecklingsarbete. Jag är nyfiken
på att komma och lyssna, men om man förväntas ha något att tillföra
diskussionen tillhör jag kanske inte målgruppen. Vore bra att veta,
innan jag bestämmer mig för att dyka upp. :)

Krävs anmälan förresten? Vad är inträdet? Är det svårt att hitta lokalen
när man väl kommit till adressen (Viktoriag 13)?

Mvh Pär Axelsson

www.paraxelsson.se
par at paraxelsson.se
tele: 0709-665 191