[Fsfe-se] FSFE-möte på tisdag (2006-02-07) i Göteborg

Henrik Sandklef hesa at sandklef.com
Thu Feb 9 23:03:31 CET 2006

On Thu, 2006-02-09 at 22:27 +0100, Henrik Sandklef wrote:

> GNU-möte
> --------------------------
>
> Vi startar nästa vecka med att diskutera när/var/hur vi skall göra en
> fri GNU/Linux-distribution.
>
> Henrik skriver inbjudan som kan skickas runt.

Jag är trött... här är ett utkast..... OBS utkast.

Hejsan

 Är du intresserad av programmering och tex något av följande
   GNU/Linux
   gcc, autoconf,
   Hur man sätter upp en egen mail server
   Varför det saknas en svensk distribution av GNU/Linux

 Vi är många som är intresserade av detta och mer.

 En gång varannan vecka sätter vi oss tillsammans och diskuterar eller
allra helst implementerar något.

 Är du intresserad av att vara med, läs mer på:
    http://www.friprogramvara.se/node/24