[Fsfe-se] FSFE-möte på torsdag (2006-08-24) på IT-universitetet i Göteborg

Marcus Rejås marcus at rejas.se
Sun Aug 27 18:57:23 CEST 2006

Halloj!!

En liten eller idé angående dessa möten. Jag undrar om det finns
möjlighet att vara med på dessa över videolänk? Kanske det finns en
lokal med videokonferens (med säkerligen icke-fri programvara) som kan
användas?

Jag har tillgång till en lokal med video-länk (h323) här i Norrtälje som
jag kan använda på kvällstid.

Det kanske inte är rimligt, men det skadar ju inte att fråga ...

   /Marcus

--
Marcus Rejås           cellular: +46 70 266 7985              ,= ,-_-. =.
Rejås Datakonsult      e-mail:   marcus at rejas.se             ((_/)o o(\_))