[Fsfe-se] Föreläsningar på skolor

Patrik Lermon patrik at gnupung.net
Wed Mar 16 11:08:22 CET 2005

Henrik Sandklef skrev:
> Hejsan!
>
>  Ny termin här. Jag tänkte börja dra i föreläsningar på skolor runt om i
> Göteborg med omnejd. Fler intresserade i andra städer (eller Göteborg!)?
>
>  Jag tar fram lite material* som kan återanvändas.
>

> Mvh Henrik
>

> *)
>    1) Föreslänings-slides (skrivet för MagicPoint)
>    2) Brev till skolor för att fråga om de vill att vi kommer och föreläser

Hej Henrik.

Det var ju ett tag sen du skrev det här, men jag såg att en kille bad om
material i ett nyhetsinlägg på gnuheter.org. Han tänkte skriva till
politiker och berätta om fri programvara (eller OSS som han skrev).

Kan ditt material vara till nytta för honom så maila det till honom på
roppert snabela roppert punkt se
eller skriv ett svar här:
http://www.gnuheter.org/article.php?sid=3552&mode=thread&order=0&thold=0

Mvh Patrik