[Fsfe-se] Upphovsr ätt i sveriges radio / P1 / 13:35 & 20:45

kent berggren kenta at abc.se
Fri Jul 8 19:39:27 CEST 2005

Hej
FM är ett öppet format men inte DAB digitalradio (mpeg2), Digital TV (DVB-T)
mplayer klara av WMA formatet. Jag har testat.

Kolla in IT proppen som kom igår, där står det en hel del om öppan format.

http://www.regeringen.se/sb/d/4218/a/47411

Jag vet inte om SR och SVT måste följa dessa regler.

Har ni mera frågor om SR och SVT så hör av er i listan

Ha det så bra
Kenta