[Fsfe-se] Re: Fsfe-se Digest, Vol 5, Issue 5

Jeremiah Foster jeremiah.foster at gmail.com
Sat Jan 29 20:21:19 CET 2005

> Bra. Hur går det med sökmotorn du började titta på? Vad behöver vi göra
> för att komma vidare med det?
>
> Intressant... av ren nyfikenhet: vad handlar detta om?
> /Jon
>
> Det handlar om att installera och konfigurera en sökmotor för FSF
> Europes webbsidor. Det borde finnas något om det i arkivet för
> web-listan:  http://mail.fsfeurope.org/pipermail/web/
>
> Jonas

Hej,

Jag hade två problem med sökmotorn. Först var det att jag kunde inte
ladda ner hela FSFE från CVS, men nu har jag fixat det. Andra var att
jag flytta systemet just nu från Red Hat 7.3 till FreeBSD 4 så det var
mycket på en gång. Men jag är ganska säckert att jag är klara det
nästa vecka förhoppningsvis. Definitiv inom två veckor.

Jeremiah
Jeremiah