[Fsfe-se] Re: Mukvarupatent i Computer Sweden

Karl Janmar karl_ml at utopiafoundation.org
Wed Feb 2 12:31:39 CET 2005

Det är lite ironi inblandat ang. att Marienne skulle skriva program :)

Jag tycker vi måsta ta varje tillfälle till akt att svara dessa korkade
uttalande.
Jag tror det kan vara till våran fördel att dom får så mycket
mediautrymme, men det blir
det endast om vi svara högt och ljudligt. Dessa åsikter få ju inte stå
obesvarade då de alltid kan
lura någon som inte vet bättre utan bara läser vad "professorer" säger.

PS. jag fick svar av DNs läsarombud ang. mitt brev till Bengan.
http://www.utopiafoundation.org/~karl/swpat_artikel_svar.html

- Karl

så frågan
kommer fram i ljuset.