[Fsfe-se] Nästa träffar

Jonas Oberg oberg at fsfeurope.org
Thu Sep 23 08:28:54 CEST 2004

För de av oss som bor i Göteborg eller i närheten så skulle vi kunna
fortsätta med träffar lite då och då. Mitt förslag är att vi gör detta
sista måndagen i varje månad. Nästa träff skulle då bli den 25 oktober.

Efter ett inledande "arbetsmöte" (en halvtimme eller så) där vi går
igenom lite snabbt vad som hänt och händer så föreslår jag att vi drar
oss tillbaka till studentpubben här på Institutionen för informatik
tillsammans med intresserade från den lokala datorföreningen SKIP
(GNU/Linux-användare för mest hela slanten).

Vi kan även bjuda in LUGG (Linux User Group Göteborg) till den här
pubben om vi vill, och det finns intresse därifrån.

Vad tror ni om detta?

Jonas