[Fsfe-se] Andra utkastet till översättning (och ordlista)

Henrik Sandklef hesa at sandklef.com
Thu Sep 16 15:12:56 CEST 2004

Hejsan!

Peters svar kom visst bara till mig. Ledsen att jag dröjde med att skicka
det till er:

Debianordlistan är mest tänkt för Debianspecifika ord, för översättningen av
Debianverktyg och -webbsidor. En bättre generell ordlista är den för
Translation Projects svenska gren
<URL:http://www.uddeborg.pp.se/sv/dok-6.html#ss6.1>.

... ledsen för dröjsmålet! Mvh Henrik

--- www.gnu.org -----