[Fsfe-se] Hur kan jag hjälpa till?

Henrik Sandklef hesa at gnu.org
Tue Sep 14 14:03:08 CEST 2004

Hejsan Peter och Kalle .... och ni andra

 På vår (FSFE sverige) epost-lista har jag sökt någon som kan ansvara för
en  ordlista för facktermer inom IT. Karl Jonsson skickade en länk till
din ordlista på debian. Epost-listan finns här:

 Om vi använder din ordlista, kan vi skicka nya termer/ord till dig (för
uppdatering av din ordlisat) så att vi bägge (FSFE och Debian) kan
använda samma ordlista?

/h

--- www.gnu.org -----
     \  `  /