[Fsfe-se] Fria program i offentliga sektorn

Henrik Sandklef hesa at sandklef.com
Sun Sep 12 16:30:00 CEST 2004

Hejsan

Kan någon ta på sig att skapa en lista över
företag/myndigheter/skolor..  som använder sig av/funderar på
att/utvecklar Fri Programvara.

Jag tror att vi är många som kommer bidra med input så jobbet består nog
mest i att sammanställa inkommande svar (inte att resa land och rike
runt och fråga företag ;).

/h