[Fsfe-se] Hur kan jag hjälpa till?

Henrik Sandklef hesa at gnu.org
Sun Sep 12 16:24:02 CEST 2004

Hejsan

Som en start på arbetet med översättning, innan vi 'utser' en
koordinator, tror jag det skulle vara bra om

  1) någon översätter
"http://www.sweden.fsfeurope.org/news/2004/news-20040701.en.html"

  2) och när denna/dennen gör detta startar jobbet med att skapa en
översättnings-ordlista.

Känner någon sig manad?

/h