[Fsfe-se] Föreläsningar på skolor

Victor Annergard virre at postmark.net
Thu Sep 9 00:22:58 CEST 2004

Ja jag är nog intreserad. Det behövs i varje fall det kan jag säga.
Åtminstone bland lärarna. Vet att på t.ex. Birger Sjöberg-gymnasiet i
Vänersborg (eftersom min flickvän går där) så känner inte webbdesign
läraren till vad OpenOffice,Abiword och GIMP är en gång.
Programmerings läraren använde Visual Studio men de var vist för att
deras böcker utgick från det men ändå. Och de har ett internt
mail/diskution system baserat på FirstClass. Varför i h**vete är
FirstClass så stort i det här landet, jag har länge undrat över det.

Victor Annergård
http://virre.blogspot.com
virre at postmark.net