[Fsfe-se] Föreläsningar på skolor

Marcus Rejås marcus at rejas.se
Wed Sep 8 11:00:47 CEST 2004

On Wed, Sep 08, 2004 at 11:44:14 +0200, Henrik Sandklef wrote:
> Hejsan!

Hej!

>  Ny termin här. Jag tänkte börja dra i föreläsningar på skolor runt om
>  i Göteborg med omnejd. Fler intresserade i andra städer (eller
>  Göteborg!)?
>
>  Jag tar fram lite material* som kan återanvändas.

Jag har hållit ett flertal föredrag om både fri och öppen programvara
och kan gärna tänka mig att hålla fler. Framförallt om det finns färdigt
material.

  /Marcus

--
Marcus Rejås           cellular: +46 70 266 7985              ,= ,-_-. =.
Rejås Datakonsult      e-mail:   marcus at rejas.se             ((_/)o o(\_))