[Fsfe-se] Plats på JavaZone i Norge

Jonas Oberg oberg at fsfeurope.org
Wed Sep 1 13:44:18 CEST 2004

GNU-projektet har blivit erbjudet en utställningsplats på JavaZone i
Oslo den 15e september. Eftersom det kostar för mycket att skeppa saker
dit så har man skickat vidare erbjudandet till FSF Europe.

Jag tror att det blir svårt att ordna någonting, speciellt som det
ligger mitt i en vecka med kort varsel. Men om någon ändå ska dit så
kanske något går att ordna. Utställningen är i så fall från 08.00
till 00.30 och det skulle behövas i alla fall två personer som kan
hjälpas åt under den tiden.

JavaZones webbsida: http://www.javazone.no/

Jonas