[Fsfe-se] EU-rättegången

Jonas Oberg oberg at fsfeurope.org
Wed Oct 6 16:03:20 CEST 2004

On Wed, 2004-10-06 at 09:12, Patrik Lermon wrote:

> Var kan man följa rättegången?

Det finns, vad jag vet, inga kanoniska ställen där man hittar
information utan det handlar nog om att sätta ihop en bild
från flera källor. Carlo Piana skickar ut en del ibland, och
The Register har snappat upp en del av det. CNN har en sida som
verkar hålla koll; http://money.cnn.com/news/specials/antitrust/

Viktiga händelser brukar hamla på Groklaw.net också, även om de
mestadels behandlar SCO-fallen.

Angående när det kommer något beslut och hur lång tid det tar så
är nog någon annans gissning lika bra som min :-)

Jonas