[Fsfe-se] Kommunalt anställd gör företagsreklam

Henrik Sandklef hesa at sandklef.com
Wed Dec 15 11:00:40 CET 2004

Hej

Jag rnigde och pratade med Gbg Stad idag för att få reda på hur de
anställda får och inte får göra i situationer som denna. De hade inget
entydigt svar utan hänvisade mig till den kommun i vilken personen i fråga
var anställd (Klippans kommun?) samt till Riksdagen som sätter de
regler/lagar som kommunerna skall efterfölja!

Återkommer med mer info så snart jag kan!

Kalle J (men utan 'h'), vet du ngt om detta?

--- www.gnu.org -----
     \  `  /
      ): :(
      :o_o: