[Fsfe-se] Föreläsningar på skolor

Marcus Rejås marcus at rejas.se
Tue Dec 14 13:07:27 CET 2004

Postar ett inlägg i en gammal tråd.

On Wed, Sep 08, 2004 at 11:44:14 +0200, Henrik Sandklef wrote:
> Hejsan!

Hej igen!

>  Ny termin här. Jag tänkte börja dra i föreläsningar på skolor runt om
>  i Göteborg med omnejd. Fler intresserade i andra städer (eller
>  Göteborg!)?

Som sagt brukar jag hålla föreläsningar lite här och där. I morgon skall
jag tala på en gymnasieskola i Täby. Den föreläsningen fick jag genom
att de ringde mig från Transfer[1] för att boka en föreläsning.

Tänkte bara tipsa er om Transfer, kanske intresserar det någon,
speciellt i en tråd om föreläsningar i skolor.

   /Marcus

[1] http://www.transfer.nu

--
Marcus Rejås           cellular: +46 70 266 7985              ,= ,-_-. =.
Rejås Datakonsult      e-mail:   marcus at rejas.se             ((_/)o o(\_))