[FSFE-PL] Lektor

Sebastian Krzyszkowiak dos at dosowisko.net
Mon Mar 12 14:50:43 CET 2018

Cześć,

Cieszę się, że powstają takie inicjatywy. Proszę Was tylko - zadbajcie
o to, aby efekt był profesjonalny, nagrany porządnym sprzętem, poddany
porządnej obróbce. Wielu technicznych ludzi to ignoruje albo nie
przykłada wystarczająco wielkiej wagi, podczas gdy odbiór zmienia się
wtedy drastycznie. Bez porządnej oprawy przekonają się tylko już
przekonani!

Jak jest jakieś sensowne studio nagraniowe pod ręką i można uciąć
koszty, to super, ale jeśli nie będzie, wynajmijcie. Bez oporu.
Wspieram FSFE finansowo między innymi po to, aby były środki na
właśnie takie przedsięwzięcia :)

Pozdrawiam!

--
Sebastian Krzyszkowiak, dos