Proficiat, je WEBER barbecue is klaar om verzonden te worden!

Praxis newsletter at mails.indestructiblemailing.com
Fri Oct 16 19:15:21 CEST 2015

Jij ontvangt vandaag een WEBER Barbecue van ons t.w.v. €109,99  [1]
Ervaar je deze nieuwsbrief als ongewenst? Rapporteer hier [2]

 		  [3]

BESTE ,

De zomer is helaas voorbij in Nederland. Het wordt elke dag grijzer,
kouder, en sneller donker. Iedereen wordt er treurig van. Maar wie
weet? Misschien gaat Piet Paulusma ons vanavond vertellen dat het
warme weer toch voor een paar dagen terugkomt. Dus wees niet getreurd
door het weer.  WIJ GAAN ER VANDAAG ZEKER EEN MOOIE DAG VAN MAKEN VOOR
JOU.

 Voorgaande jaren gaven we op seizoensproducten hoge kortingen. Dit
jaar gaan we dat helemaal anders doen.

WE GEVEN BEPAALDE PRODUCTEN UIT ONZE ZOMERCOLLECTIE WEG EN HEBBEN
HIERVOOR 5 KLANTEN GESELECTEERD.  JIJ BENT HIER N VAN!

*** KIJK HIERONDER WAT JIJ VAN ONS ONTVANGT!

_LET GOED OP, WANT VAN SOMMIGE PRODUCTEN ZIJN HET DE LAATSTE UIT HET
ASSORTIMENT EN DUS NIET ALTIJD MEER BESCHIKBAAR OP DE WEBSITE._

 		  [4]
 JIJ
 ontvangt een WEBER Barbecue Compact Kettle t.w.v.
  €109,99

  JA, IK WIL DIT ONTVANGEN  [5]

 		  [6]
 Martijn van de Dorst
 ontvangt een Easy Camp Eclipse 500 tent voor 5 personen t.w.v.
  €179,-

 		  [7]
 Desiree Goedheer
 ontvangt een Central Park zweefparasol 7 hoek antraciet t.w.v.
  €79,99

 		  [8]
 Melissa van Dijk
 ontvangt een Omafiets Avant 28 inch t.w.v.
  €171,75

 		  [9]
 Joost Waal
 ontvangt een MWH bistroset Caf Latte t.w.v.
  €139,-

 		1
 IK HEB AL EEN BBQ-SET THUIS. MAG IK HET VOOR ANDERE PRODUCTEN RUILEN?
 Nee, dat is helaas niet mogelijk. Deze actie is beperk tot bepaalde
producten dus het is niet mogelijk om voor andere producten te ruilen.

 		2
 IK WIL MIJN PRODUCTEN MET ANDERE KLANTEN UIT DE LIJST RUILEN.
 Ja dat kan maar jullie moeten elkaar zelf uitzoeken en ruilen. We
zullen geen details vrij geven.

 		3
 ALS MIJN PRODUCT STUK IS GEGAAN EN HET IS HET LAATSTE ARTIKEL UIT HET
ASSORTIMENT, WAT GAAN WE DAN DOEN?
 Dan krijg je een uitzondering. Je ontvangt een tegoed met dezelfde
waarde van jouw producten. Je kunt dan zelf andere producten kiezen
uit ons assortiment.

 OVER PRAXIS
 Wij helpen onze klanten om hun droom te verwezenlijken en daardoor
makkelijk en snel succesvol te zijn bij elke klus. Dat doen we al
sinds 1978 en daar zijn we trots op. Niet voor niets zijn we
uitgegroeid tot n van de grootste bouwmarkten van Nederland: met 145
vestigingen, 3600 medewerkers en een assortiment van meer dan 80.000
artikelen.

 Praxis is de decoratieve bouwmarkt die de doe-het-zelf behoeften van
consumenten begrijpt en hen helpt en inspireert. Dit willen we
bereiken met overzichtelijke en inspirerende winkels en media,
kwalitatieve producten, brede assortimenten en een optimale
prijs/waardeverhouding. Onze klanten kunnen daarbij rekenen op goede
service door professionele en klantvriendelijke medewerkers.

 		   [10]  [11]

Indien je niet meer wenst te profiteren van onze aanbiedingen en
acties, dan kun je hier uitschrijven [12]

Links:
------
[1] http://public.mails.indestructiblemailing.com/public/online/view/n/28745/s/1187406163/h/c42cffcd96
[2] http://public.mails.indestructiblemailing.com/public/user/spam/n/28745/s/1187406163/h/c42cffcd96