belasting-vm (dankzij vagrant) is niet veilig met de standaardinstellingen!

Jelle Hermsen jelle at fsfe.org
Mon Jan 27 07:04:33 CET 2014

Hey iedereen,

Wat een leuk initiatief om de IB-software gescheiden in een VM te
draaien. Gezien de verregaande digitalisering van de Nederlandse overheid
komt er vast een moment dat dit niet meer op papier kan en zelfs de
grootste vrije software fan hier op is aangewezen.

> Tegelijkertijd vraag ik me ook af of het niet makkelijker is om de
>
> Dat lijkt me niet zo simpel.

De boel door een disassembler halen zal wel wat tijd kosten, maar het meest
interessante is wellicht de netwerkcode en dat is wel eenvoudig na te
lopen.

Groet,
Jelle