Hack de Overheid

Martin Cleaver martin at cleaver.nl
Sun Nov 27 11:48:12 CET 2011

Jammer dat jullie er niet waren bij Overhoeks gisteren. Naast nieuwe initiatieven kwa open data is er ook gesproken over Magister.

Men vraagt zich af of het niet gehackt kan worden om de data te bevrijden en scholen, leerlingen en ouders een meer universeel bruikbaar interface te geven.

Ik weet niet of jullie meer geïnteresseerd zijn in gebruikers ook op iOS en Android tablets gebruik laten maken van een systeem (i.p.v. €1,59 betalen voor een Schoolmaster app -) als je werkt).

Zeker is in ieder geval dat veel scholen, leerlingen en ouders ontevreden zijn met de Silverlight experience... Zeker gezien die nu ge-orphaned is door Microsoft.

Ik stuur een mail door van de mentor van mijn zoon. De vraag is - durven scholen zich los te rukken van Schoolmaster?

Groet

Martin

Sent from my iPad