pdfreaders campaign

Marco van Hulten marco at hulten.org
Wed Jul 27 16:12:23 CEST 2011

Je Sun 10 Jul 2011 22:20:20 CEST Mark skribis:
> De bestanden staan op etherpad, als er nog mensen toegevoegd willen
> worden tot deze groep hoor ik het wel.
> [...]

Ik wil graag meedoen.  Hoe kan ik hierop inloggen?

Namens wie gaan we deze brieven versturen?  Ter illustratie kan ik
www.utrecht.nl nemen.  Hierop wordt alleen verwezen naar Adobe Acrobat
Reader.  Ik kan een webformulier invullen, met een verkorte versie van
de brief die over deze e-maillijst is gegaan, maar met dezelfde
strekking.  Hier zet ik dan mijn eigen naam onder.

Maar de brief is geschreven in wij-vorm.  Wie moet(en) de afzender(s)
zijn?

Mogelijk mis ik een deel van de discussie.  Klopt het dat de
e-mails verstuurd via fsfe-nl een subset vormen van die via fsfe-bnl?

Marco