"Ask the Candidate" -- maar nu in Nederland

Ot van Daalen ot.vandaalen at bof.nl
Fri Mar 5 19:46:45 CET 2010

Hi, goede overwegingen. Dus: wachten tot de verkiezingsprogramma's er
zijn (bij GL zouden ze over anderhalve week het programma afhebben, werd
gisteren gemeld). Even in de ijskast, dus, en over anderhalve week stel
ik voor dat we weer even de koppen bij elkaar steken.

Om even een idee te geven: bij GroenLinks waren 7-8 thema's
geidentificeerd (zorg, onderwijs, veiligheid, etc.). Het laatste thema
was 'vrijzinnigheid'. Het laatste onderwerp van het laatste thema was
'digitale vrijheid'. De eerste drie punten gingen over het
downloadverbod, ACTA en netneutraliteit. Privacy werd ergens genoemd,
maar was volgens mij geen eens een eigen onderwerp. En dat is de partij
die digitale vrijheid een warm hart toedraagt!

Nog veel werk te doen, dus.

Groet!

--
Ot van Daalen