Bijeenkomst

Marco Gerards metgerards at student.han.nl
Thu Apr 15 19:41:27 CEST 2004

Bas Wijnen <b.wijnen at phys.rug.nl> writes:

> Ik heb al een tijd niks van iedereen gehoord (en jullie ook niet van mij, voor
> zover ik weet), maar 1 mei komt in de buurt, dus het lijkt me handig om wat
> concreter te worden wat betreft de geplande bijeenkomst.
>
> Eerste vraag is natuurlijk: kan iedereen die wil komen nog steeds op 1 mei?

Dit is mijn eerste e-mail naar deze lijst en ik heb nog niet
aangegeven dat ik wil komen (of de discussie daarover gelezen).  Zoals
het er nu uit ziet heb ik op 1 mei wel tijd om te komen.

> En dan: Waar gaan we de bijeenkomst houden?  Ik ben wel voor Utrecht.  Ik ken
> Utrecht verder niet zo goed, dus ik stel voor dat we elkaar op het station
> ofzo ontmoeten en dan een cafe in de stad zoeken.  Is een uur of 2 op het
> station goed?

Utrecht is centraal en voor mij goed bereikbaar.  We kunnen daar
afspreken bij het trefpunt op het centraal station in Utrecht.  Dat is
eenvoudig te vinden.

Wat mij betreft kunnen we zelf eerder afspreken, wat denken jullie van
11:00?

Mvg,
Marco