[fsfe-fi] Free Your Android -työpaja/workshop 2013-10-30

Timo Juhani Lindfors timo.lindfors at iki.fi
Mon Oct 28 09:14:55 CET 2013

Hei,

Otto Kekäläinen <otto at fsfe.org> writes:
> järjestämme ensi viikolla Free Your Android -työpajan 30.10.2013 klo
> 17:00 - 20:00 Hub Helsingissä osoitteessa Annankatu 31-33 C 37. Tarkempi
> kutsu löytyy sivulta
>
> http://coss.fi/tapahtumat/free-android-tyopaja-workshop/

kävin eilen läpi verkkokauppa.comin suosituimmat android-puhelimet ja
kirjasin taulukkoon ylös niiden cyanogenmod-tuen:

http://lindi.iki.fi/lindi/android/android_phones.html

Päädyin itse tuotteeseen "Samsung Galaxy S4 mini (i9195), valkoinen.",
mutta en ole ehtinyt vielä tutustua siihen, haluaisin ottaa siitä
täydellisen varmuuskopion ennen kuin asennan cyanogenmodin tai syötän
siihen mitään henkilökohtaista dataa.

-Timo