[fsfe-fi] Suomennettavaa: Fwd: [FSFE PR][EN] Unitary patent threatens innovation in Europe

Jyri-Petteri Paloposki jyri-petteri.paloposki at iki.fi
Fri Sep 7 22:28:55 CEST 2012

On 07.09.2012 22:13, Otto Kekäläinen wrote:
> Tässä olisi toinen suomennoshomma. Laitoin tekstin etherpadiin:
> http://fi.etherpad.fsfe.org/9
>
> Eli jos ehdit suomentamaan edes yhden kappaleen, avaa yo. osoite.
>

> Tarkistan tilanteen puolilta öin ja uudestaan huomenna, riippuen vähän
> miten ehdin. Jos tiedote saadaan suomennettua lähetän sen lauantaina
> Suomessa (medialistalla 500+ vastaanottajaa).
>

> Kiitos kaikille jotka voivat osallistua talkoisiin!

Aika heikosti toimi tuo Etherpad, jatkuvasti katkoi yhteksiä, mutta sain
jonkun raakakäännöksen tehtyä. Toivottavasti Joku Muu kerkiää siivoamaan
jäljet :)

P.S. Tiekelläkin on Etherpad[1], sen kanssa itselläni ei ole vastaavia
hitausongelmia näkynyt sen vähän, mitä olen sitä käyttänyt.

1) http://muistio.tieke.fi/

Terveisin,
--
Jyri-Petteri Paloposki