[fsfe-fi] DFD 2012

Tomi Toivio tomi at flossmanuals.net
Mon Mar 26 17:24:36 CEST 2012

> En ole nyt ihan varma, mutta mulla on hatara muistikuva, että monet
> suosittelee Ogg/Theoran korvaamista WebM:llä, perusteena:

Tämä on ollut hienoinen ongelma myös dokumentaatiopuolella.

Pari vuotta sitten Ogg Theoran piti olla todella tärkeä juttu, joten FLOSS
Manualsiin piti kääntää 154-sivuinen Ogg Theora -opas:
http://fi.flossmanuals.net/ogg-theora/

Varsin pian Ogg Theora osoittautuikin vähän vähemmän tärkeäksi jutuksi,
koska WebM olikin yhtäkkiä se tosi tärkeä juttu. Nyt Ogg Theora -opas
roikkuu siellä vieläkin viimeistelemättömän näköisenä, en oikein tiedä mitä
sille pitäisi tehdä. Laitetaan jemmaan? Viimeistellään ja päivitetään?
Annetaan roikkua?

Tarvitaanko Ogg Theora -manuaalia johonkin vielä joskus? Onko Ogg Theora
vielä tärkeä juttu vai ei?

--
Best Regards
Tomi Toivio