[fsfe-fi] Viikon VALO-kampanja alkanut!

Otto Kekäläinen otto at fsfe.org
Fri Jan 28 08:01:52 CET 2011

..
> Perinteistä linkittämistä voi myös harrastaa bannereilla sivulta
> http://viikonvalo.fi/linkita

Kiitos kaikille kampanjaan mukaan lähteneille! Kivasti on lähes koko
Suomen VALO-yhteisö lähtenyt mukaan, katsokaa vaikka *liitteenä* olevia
viittaustilastoja siitä, mistä liikennettä tulee (ja missä linkkejä on).

> Keskiviikosta eteenpäin sivustolla tulee olemaan myös
> kävijätilastotietoja, jotta jokainen kampanjaa tukeva voi nähdä miten
> sen suosio kehittyy.

Löytyy tuolta:
http://www.oindex.fi/listing/site/stats/viikon_valo/uniikit/

Petri, voisitko ehkä tehdä jonkin systeemin, että Google Analyticsin
raportti kokonaisuudessaan voisi olla katsottavissa viikonvalo.fi:stä,
esim. kuukausittain tallennettuna pdf-tiedostona? Olettaisin että
kaikkia linkittäjiä kiinnostaa, paljonko liikennettä ovat itse antaneet
viikonvalo.fi:lle.

Otto Kekäläinen                   []         otto at fsfe.org
Finnish Team Coordinator        [][][]  GPG/PGP 0xB7F7E4E1
Free Software Foundation Europe   ||      +358 44 566 2204
http://www.fsfe.org/                      finland at fsfe.org