[fsfe-fi] Debian 6.0 julkaisubileet?

Timo Jyrinki timo.jyrinki at iki.fi
Wed Feb 2 09:51:06 CET 2011

30. tammikuuta 2011 17.34 Mikko V. Viinamäki
<Mikko.Viinamaki at students.turkuamk.fi> kirjoitti:
> Kuten tiedätte Debian 6.0 julkaistaan viikon päästä. Järjestetäänkö suuret hipat? Itse asun Turussa.

Vastasin itse debian-user-finnish-listalle, siellä voitaneen jatkaa
ison cc-rumban sijaan:

http://lists.debian.org/debian-user-finnish/2011/01/msg00000.html

Joka tapauksessa, vahvasti kannatettavaa juhlistaa! Debian 6.0 on
äärimmäisen tärkeä julkaisu, kuten Debian-julkaisut aina, vapaille
ohjelmistoille kaikenlaisilla laitteilla. Vaikkei nyt esim. puhelimeni
aivan out-of-the-box sillä toimikaan. Sen sijaan
QNAP-verkkokovalevylleni Debianissa on virallinen tuki :)

-Timo