[fsfe-fi] VALO-markkinointikampanaja?

Martin von Willebrand Martin.vonWillebrand at hhpartners.fi
Tue Aug 31 14:02:43 CEST 2010

Pitäisikö hiukan miettiä kohderyhmää tarkemmin? Tuossa oli paljon hyviä ideoita, mutta valitsemalla kohderyhmän paremmin, voisi noista valita.

Tulossa olevien vaaleja voisi ehkä hyödyntää ja laittaa kohderyhmään ehdokkaat ja äänestäjät. (No, olisi silloinkin melkein kaikki, mutta viestintästrategia on simppelimpi, kun on selkeä fokus.)

Saisimmeko kriittistä massaa jonkinlaiseen vaalikoneeseen näiden kysymysten ympäriltä? Samalla voisi hiukan sivistää ehdokkaita ja käyttäjiä. Kysymyksiin voisi kuulua taustoittavaa, hyvien lähteiden tietoa "Oikeusministeriön openoffice-projektissa siirryttiin... ja saavutettiin... Pitäisikö sinusta: a b c d)"

Vaaleja koskevaan aiheeseen liittyy nyt ainakin:
- julkisen sektorin kustannukset, avoimuus yleensä, toimittajariippumattomuus ja open data (ehkä myös julkiset hankinnat)
- lähikoodi ja työllisyys ja innovaatio
- tietoturva ja yksityisyys
- VALO:n käyttäminen on varmasti oikein (vrt. Piraattipuolue tai joku OEM-lisensioitu Windows X, joka on väärässä koneessa)

T: Martin

Have you checked our renewed web pages, at www.hhpartners.fi?
Privileged and confidential information may be contained in this message. If you are not addressee indicated in this message (or responsible for delivery of the message to such person), you may not copy or deliver this message to anyone. In such case, kindly notify us by reply e-mail and delete this message immediately. Thank you.