[fsfe-fi] Kiitos 14.4. paikalla olleille!

Otto Kekäläinen otto at fsfe.org
Sat Apr 17 16:36:09 CEST 2010

Terve,

Kiitos kaikille 14.4. FSFE-esittelyssä paikalla olleille. Mukava että
meitä oli siellä jopa 14 henkeä. Tilat on nyt varattu seuraavaa kertaa
varten keskiviikkona 12.5. klo 18:00 ja julkaisen virallisen kutsun ja
aiheen lähiaikoina.

PS. FSFE tarvitsee apuanne, joten liittykää nyt:
https://fellowship.fsfe.org/login/join.php

PPS. Uusimmassa Kuningaskuluttajassa oli juttu Windowsien
OEM-ylivalasta:
http://areena.yle.fi/video/905602

PPPS. Minulta kysyttiin, mikä oli käyttämäni esitysohjelma. Minulla oli
normaali OpenOffice.org, johon olin asentanut Presenter Console
-laajennuksen
(http://wiki.services.openoffice.org/wiki/Presenter_Screen).
Se löytyy Debian/Ubuntu-repoista suoraan pakettinimellä
"openoffice.org-presenter-console". Kun tämä on asennettuna niin
kakkosnäytöllä (videotykki) näkyy normaali esitys, mutta omalla
näytölläsi (läppäri) näkyy ko. apuväline. Jos näytöt menee väärin päin,
muuta ne kohdilleen valikosta Diaesitys > Esityksen asetukset.

Nähdään Linkku-tapaamisessa 28.4. (http://tampere.linux.fi) tai
viimeistään Demola-illassa 12.5.!

Otto Kekäläinen                   []         otto at fsfe.org
Finnish Team Coordinator        [][][]  GPG/PGP 0xB7F7E4E1
Free Software Foundation Europe   ||      +358 44 566 2204
http://www.fsfe.org/                      finland at fsfe.org