[fsfe-fi] Matkalle FSCONSiin Göteborgiin marraskuussa?

Solarius ville.solarius at gmail.com
Wed Sep 16 15:28:58 CEST 2009

Terve toverit!
Todellakin, mukavaa ettei tänävuonna minä ja Henri olla ainoat
suomalaiset FSCONSissa:)
Tero oli myös viime vuonna mukana, Henri, onko tietoa liittyykö hän
seuraamme tänävuonna?

2009/9/11 Otto Kekäläinen <otto at sange.fi>:

> Mitkä lennot ja hotelli tuli valittua? Yritän varata samalle mukaan, niin
> voi sitten jakaa esim. taksikustannuksia kentältä hotelliin jne. Pistä
> suorapostina jos et halua tietoa listalle.

Lento oli Perjantaina Blue1/SAS KF473 Göteborgiin, ja Göteborgista
sunnuntaina Blue1/SAS KF474 .
Hotellista en tiedä, se on mulle ruotsista käsin järjestetty. (pitäis
varmaan kysellä missä se on :))

--
Regards,
Solarius <http://www.eetteri.org/solarius>