[fsfe-fi] Matkalle FSCONSiin Göteborgiin marraskuussa?

Otto Kekäläinen otto at sange.fi
Fri Sep 11 11:14:33 CEST 2009

Lainaus Timo Jyrinki <timo.jyrinki at iki.fi>:
> Minulla ja Villellä on ainakin lennot jo varattu. Villeltä saattaa
> puuttua vielä majoitus, itse tuli varattua/maksettua jo hotellikin...

Mitkä lennot ja hotelli tuli valittua? Yritän varata samalle mukaan,
niin voi sitten jakaa esim. taksikustannuksia kentältä hotelliin jne.
Pistä suorapostina jos et halua tietoa listalle.

**

Kiitos Artolle matkustuvaihtoehtojen selvittämisestä. Taidan kuitenkin
itse suosia lentoja, koska hinta tai epäekologisuus ei ole ainakaan
merkittävästi isompi ja lisäksi vaakakupissa painaa se, että aika on
kortilla sekä työn että perheen kannalta.

Majoitus on vielä mietinnässä. Periaatteessa hotelli ei näyttänyt
kovin kalliilta ja yleensä siellä on mukavuus taattu, mutta toisaalta
joku muu majoitusvaihtoehto voisi olla jännittävämpi kun tapaa uusia
ihmisiä..

--
Otto Kekäläinen
www.sange.fi