[fsfe-fi] Matkalle FSCONSiin Göteborgiin marraskuussa?

Arto Teras ajt at flug.fi
Sat Oct 3 23:22:00 CEST 2009

2009/10/3 Otto Kekäläinen <otto at sange.fi>:
> Terve!
>
> Ajattelin tilata majoitukset FSCONSia varten perjantaina 9.10. Paikkana
> on messua lähinnä oleva hostelli ja muoto on iso huone koko seurueelle
> tai kaksi keskikokoista huonetta. Tavoitteena on halpa ja helppo
> majoitus. Hinta on luokkaa parikymppiä yö.

Minä puolestani tilaan samana päivänä lippuja matkaan laivalla ja
junalla, lähtö Helsingistä to 12.11. illalla ja paluu ti 17.11.
aamulla. Lentokoneella matkustavat saavat tilata matkansa itse, koska
siinä ei saada laivan tapaan hintaetua varaamalla useita lippuja
samalla kertaa.

Laivamatka Helsinki - Tukholma tulee edulliseksi, jos ostetaan
kokonaisia hyttejä ja tilataan matka vähintään 30 päivää etukäteen.
Suunnitelma on seuraavanlainen:

Laiva Helsinki-Tukholma, lähtö to 12.11. klo 17:30 (Viking Gabriella)
Saapuminen Tukholmaan pe 13.11. klo 9.40
Tukholma - Göteborg junalla
FSCONS 13-15.11.
Göteborg-Tukholma junalla, lähtö ma 16.11. aamupäivällä
Laiva Tukholma-Helsinki, lähtö ma 16.11. klo 16.45 (Viking Mariella)
Saapuminen Helsinkiin ti 17.11. klo 9.55
(Vaihtoehtoisesti paluu lentäen Göteborg-Helsinki sunnuntai-iltana tai
maanantaiaamuna.)

Laiva maksaa 55 euroa / hytti (C4-luokka) / suunta, eli n. 15 euroa /
henkilö, jos hytissä on neljä henkilöä.

Juna Tukholma - Göteborg maksaa noin 30 euroa / henkilö ja paluu
Göteborg - Tukholma vain n. 10 euroa tämänhetkisen hintatilanteen
mukaan (lähtö ma klo 8.02 junalla) - hinta voi vielä muuttua.

Matkan kokonaishinta on siis juna+laiva 70-100 euroa / henkilö +
hostel pe-ma (3 yötä) n. 60 euroa / henkilö + FSCONSin
osallistumismaksu 20 euroa = yhteensä 150-180 euroa / henkilö.

Pyydän yhteismatkaan halukkaita ilmoittautumaan minulle sekä Otto
Kekäläiselle (otto miuku sange.fi) to 8.10. iltaan mennessä. Varaan
laiva- ja junamatkat pe 9.10., ja Otto varaa majoitukset samana
päivänä.

Voit osallistua myös pelkkään menomatkaan ja/tai majoitukseen. Jos
esim. paluu ti-aamuna on liian myöhäinen, niin Göteborgista pääsee
varsin edullisesti (n. 60 euroa) lentäen takaisin su-iltana tai
ma-aamuna.

Terveisin

Arto

--
Arto Teräs <ajt at flug.fi>, +358-50-5941416
Tiedottaja, Finnish Linux User Group FLUG ry