Belastingdienst en AGPL revisited

Rijk Ravestein rijkr at datraverse.nl
Sun Mar 27 15:35:12 CEST 2016

Eén jaar later... heeft iemand al aangifte gedaan en de PDF properties
van de ontvangstbevestiging bekeken?

Dit is wat ik zie:

Producer: iText® 5.5.3 ©2000-2014 iText Group NV (AGPL-version);
modified using iText® 5.5.3 ©2000-2014 iText Group NV (AGPL-version)
Creator: Belastingdienst

Ik dit gemeld bij iText en wacht op hun reactie.

--
Rijk Ravestein
Fellow, Free Software Foundation Europe

rijkr at fsfe.org