Sources voor de fellowship flyer

Felix C. Stegerman flx at obfusk.net
Tue Jan 7 08:32:22 CET 2014

On 2013-11-28 11:40, Matthijs Kooijman wrote:
> Hey mensen,
>
> afgelopen T-Dose kreeg ik een flyer over lid worden van de
> fellowship (met als kop: "Word lid van de Fellowship en bescherm uw
> vrijheid") en ben ik lid geworden. Ik had wat aanmerkingen op de
> formulering op de flyer, dus ik wilde wat verbeteringen
> voorstellen.

(Sorry voor het late antwoord.  Zag je mail net pas.)

Welkom!

> Echter, in de "advocacy" SVN repository vindt ik de Engelse versie
> van deze flyer, maar niet de Nederlandse:
>
> https://svn.fsfe.org/advocacy/trunk/leaflets/fellowship-info.en.tex
>
>  Is de source wel ergens in SVN oid beschikbaar?
>
> Gr.
>
> Matthijs

Ik zou het jammer genoeg niet weten.  Maar aangezien ik ook
geïnteresseerd ben in de Nederlandse flyers e.d. (en niets meer
gehoord heb ivm mijn vertaalde "leaflet") wil ik dit ook wel graag
weten.  En lijkt het met sowieso nuttig wat meer mensen bij elkaar te
krijgen i.v.m. de Nederlandse vertalingen.

@maurice: weet jij hier meer over?

Anders kunnen we misschien informeren bij discussion at fsfeurope.org of
fellowship at fsfeurope.org.

- - Felix

- --

Felix C. Stegerman
vice-coordinator, dutch fellowship group of fsfe