[Fwd: [for distribution] Dutch gov't "could save 1-4 billion" by switching to Free Software]

Mark Lamers mark at marklamers.nl
Wed Mar 16 17:58:13 CET 2011

Goedzo mensen,

Dit soort discussies gaan ons een richting op sturen. Ik nodig dan ook van harte iedereen uit om zijn mening te spuien. Misschien zijn enkele van jullie wel bereid om gezamelijk een goed gesprek over dit rapport te hebben. Misschien zijn we laat voor een reactie hierop, maar we kunnen in elk geval het verhaal achter/over dit rapport uitpluizen en vertalen voor Karsten en Matthias. Als jullie willen nodig ik jullie uit bij mij thuis en zorg ik voor een goed bord pasta en wat te drinken bij het gesprek.
Zaken als een perslijst kunnen hier ook bij aan de orde komen.

\\ML