pdfreaders campaign

Mark Lamers mark at marklamers.nl
Sun Jul 10 20:24:58 CEST 2011

On Sun, Jul 10, 2011 at 08:10:19PM +0200, Martijn Brekhof wrote:
>    Hoi,
>
>    Jelle Hermsen heeft destijds op etherpad wat voor de FSFE-BNL ingericht.
>    Het lijkt mij handig om de latex tekst daarop te zetten zodat we allemaal
>    makkelijk mee kunnen editen.
>
>    [1]http://bnl.etherpad.fsfe.org/
     ik ga eens studeren hoe dat werkt.

> [...]
>    product A dat zou doen.
>    Koop mijn product want product X blah blah blah dus vervang product X door
>    product A.
>    Door het op neutraal terrein te houden
>    en een optie aan te bieden om het probleem te verbeteren denk ik dat we
>    meer draagvlak
>    cre�eren dan door direct op wel/niet vrije software te hameren.
>    Ik zou dus ook niet over (in onze ogen) negatieve zaken van commerci�le
>    software spreken.
>
>    Ik zou het woord "onvrij" vervangen door "niet vrij". Onvrij wordt bij mij

    Prima kritiek heren, deze tekst komt van de website en was
    waarschijnlijk met babelfish of google vertaald. Ik vin jullie
    argumenten terecht.
    Dus met zijn allen op etherpad eraan werken heeft ook mijn voorkeur!
    \\ML

-
Mark Lamers
email: mark at marklamers.nl
Key fingerprint = 884C F025 C93F D288 BD8D  DA18 749D 2A39 4A7B 2D6A