pdfreaders campaign

spa8blauw spa8blauw at yahoo.co.uk
Sun Jul 10 19:29:48 CEST 2011

Hallo Mark,

Ik denk dat het een goed idee is om er bij te vermelden dat deze
commerciële programma's vaak nagware en andere overige software er bij
installeren, waar de gebruiker niet om heeft gevraagd. Dat vind ik zelf
een van de grootste voordelen van open source. Verder vind ik het
persoonlijk iets te dwingend klinken (moraal-politie stijl) in plaats
van als een adviserende "feel-good" motivatie, waar ze zichzelf en hun
klanten een plezier mee doen.
 Misschien is het wat om te benadrukken dat de FOSS alternatieven niet
onder doen voor Adobe of zulks.

.deb