Meeting 28 januari of ...

Mark Lamers mark at marklamers.nl
Thu Jan 20 19:04:34 CET 2011

On Mon, Jan 17, 2011 at 01:18:07PM +0100, Martijn Brekhof wrote:
> Hoi,
>
> Ik ben dit jaar wederom op FOSDEM. Ik ben er het hele weekend (5 en 6 feb).
> Als iedereen die de 28ste komt ook naar FOSDEM gaat
> kunnen we wellicht ook daar een meeting houden....
>
> Volgens datumprikker komen:
 Mark Lamers kan de 28 ste en is op Fosdem
 Jelle de Jong is er niet de 28 ste is wel op Fosdem
 Martijn Brekhof kan de 28 ste en is op Fosdem
 Winand Renkema kan de 28 ste is niet op Fosdem

Zodat we net zo goed op Fosdem zaken kunnen doen? Zolang de mensen die niet op
Fosdem zijn hun wensen ruim voor het weekend kenbaar maken, kunnen we dat eerst
met NL-ers bespreken op Fosdem misschien een snel overleg per mailinglist of
irc met de bewakers van fort Nederland?
En het daarna aan Matthias Rainer en Karsten voorleggen?
Iets van een roadmap al is het maar voor het eerste half jaar lijkt mij wel
wenselijk.

Wat vinden jullie, fellows?