Meeting 28 januari of ...

Jelle de Jong jelledejong at powercraft.nl
Thu Jan 20 12:26:05 CET 2011

On 17-01-11 13:18, Martijn Brekhof wrote:
> Ik ben dit jaar wederom op FOSDEM. Ik ben er het hele weekend (5 en 6 feb).
> Als iedereen die de 28ste komt ook naar FOSDEM gaat
> kunnen we wellicht ook daar een meeting houden....
>
> Volgens datumprikker komen:
> Mark Lamers
> Jelle de Jong
> Martijn Brekhof
> Winand Renkema (staat als liever niet, betekent dit dat je er wel zal zijn?)
>
> Is het een idee om de meeting te verplaatsen naar FOSDEM?

28/1 heb ik een off road en antislip cursus staan. Waardoor ik niet kan
komen. Ik ben 4-6 februari wel in Brussel voor FOSDEM. 6 februari zit ik
echter vol i.v.m. LPIC examens [http://lpievent.lpice.eu/].

Stuur mij gerust een off-the-list email als je mijn mobiele nummer wil
hebben om mij tijdens FOSDEM te kunnen bereiken.

PS. Maurice Verheesen leuk te zien dat je nu bij AT Computing bezig ben!

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Jelle de Jong