Even voorstellen...

Maurice Verheesen m.verheesen at gmail.com
Tue Jan 18 21:04:19 CET 2011

Hey Jelle!

Op 18 januari 2011 12:23 schreef Jelle Hermsen <jelle at fsfe.org> het
volgende:

> Welkom Maurice! Je komt op een perfect moment, want het ziet er naar uit
> dat 2011 een heel interessant jaar gaat worden voor de FSFE in NL (en
> België natuurlijk, om maar gelijk onze zuiderburen erbij te
> betrekken :).

Ik ben benieuwd en heb een paar ideeën. Ik weet helaas nog niet zeker of ik
er volgende
week bij ben (lang verhaal). Dat laat ik nog even weten. Anders stuur ik een

mailtje met de ideeën en kan die eventueel toelichten op de FOSDEM.

> Klinkt erg interessant! Kan je me die opsturen / is die ergens op te
> vragen?

Was zeker leuk onderzoek om te doen :)

Hier is de link: alexandria.tue.nl/extra1/afstversl/tm/Verheesen%202010.pdf

Wel een flinke pil ;)

Gr. Mo

--
"About innovation happens elsewhere: Innovation happens actually everywhere,
but there is simply more elsewhere than here."