Meeting 28 januari of ...

Winand winand at nbox.nl
Tue Jan 18 08:52:28 CET 2011

Beste allemaal,

(Ik zie net dat ik het verkeerde adres had gebruikt en dat mijn e-mail
niet naar de mailinglijst is gestuurd.)

Ik vind de 28ste geen probleem, alleen ging mijn voorkeur daar niet naar uit.

Ik ben overigens niet van plan om naar Fosdem te gaan. Dus ik zou het
fijn vinden als het in Nederland gehouden wordt. Eventueel met een
staartje naar FOSDEM toe is overigens geen gek idee, want daar ook
kunnen dan eventueel Nederlandse leden geworven kunnen worden.

--
Met vriendelijke groet,

Winand