Even voorstellen...

Maurice Verheesen m.verheesen at gmail.com
Mon Jan 17 20:54:00 CET 2011

Hoi allemaal,

vorige week lid geworden van de FSFE. Vooral om wat terug te doen voor al de
open source die ik gebruik ;)

Korte CV:
Bachelor Elektrotechniek op de Fontys in Eindhoven.
Master Innovation Management aan de TU Eindhoven.
Scriptie geschreven over FLOSS bij de Nederlandse overheid; vraag was hoe
het keuze proces bij software verloopt en wat eraan verbeterd kan worden.
Gebruik al jaren FreeBSD, laatste jaren ook Ubuntu.
Werk nu voor AT Computing.

Van Martijn had ik gehoord dat een paar van jullie 28 januari een afspraak
hebben. Zou leuk zijn als ik ook mag komen! Verder ga ik zowieso naar de
FOSDEM.

Groetjes,

Maurice

--
"About innovation happens elsewhere: Innovation happens actually everywhere,
but there is simply more elsewhere than here."